Monday, August 18, 2014

 9:53 AM         No comments

                                                               (Gambar hanya hiasan)

Assalamualaikum.

Salam ceria pembaca yang budiman.

Saya ingin tujukan tajuk blog kepada pembaca wanita.

Isteri biasanya terkesan apabila kematian suami.

Kalau suami, mungkin sesetengahnya akan kata "Horey, boleh kahwin lain!"( Jangan marah kaum suami)

Isteri biasanya susah nak berkahwin lain.

Sebab itu kita lihat apabila kematian suami sesetengah isteri tidak berkahwin lain hingga akhir hayatnya.

Namun begitu, bukan itu yang saya ingin fokuskan di sini.

Saya ingin bertanya pembaca yang menjadi suri rumah sepenuh masa.

Macam mana kita hendak membesarkan anak tanpa ada sumber pendapatan.

Sebab itu kita kena ada bisnes sendiri.

Bisnes yang membolehkan kita membuat 2 kerja dalam satu masa.

Menguruskan anak disamping berbisnes di rumah.

Pembaca boleh join Shaklee, semua produknya HALAL dan bisnes mematuhi SYARIAH.

Bisnes yang boleh mendekatkan lagi hubungan dengan Allah dan manusia.

Bisnes yang mengajar anda supaya bersyukur dengan rezeki dan menjadi dermawan.

Yang penting pilih group Shaklee yang betul.

Group yang dapat membimbing anda cara mendapatkan pendapatan 4,5 dan 6 angka.

Bukan group yang mementingkan dunia semata- mata.
















0 comments:

Entry Terbaru Saya

Popular Posts

Kepakaran Saya

Saya ialah Pengedar Sah Shaklee di Kelantan.
(Shaklee 1D : 1141937)

Cash on Delivery (COD) sekitar Kok Lanas, Ketereh dan Kadok.

Penghantaran ke seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei menggunakan Poslaju, GDex atau Citylink.

Dengan setiap pembelian vitamin di suzysyahimi@blogspot.com, anda layak mendapat:

- Jadual Makan Vitamin
- Konsultasi Percuma Berterusan
- Jemputan ke group Facebook exclusive
- Peluang menjana income dengan Shaklee

Hubungi Suzy Erniza Ismail di:
013-9897 720
hannanaufal@yahoo.com
Tudung kanak-kanak